Regulamin serwisu internetowego
I Definicje
Stroną umów o świadczenie usług drogą elektroniczną jest: FAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Krótka 11, 62-070 Więckowice, NIP: 7773398853, REGON: 523928929, KRS: 0001008393, oraz Klient realizujący zamówienie.
Klient to osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
Zamówienie w rozumieniu niniejszego dokumentu, to czynność prawna dokonywana przy wykorzystaniu oprogramowania, podczas której Kupujący wyraża wolę zakupu zamówionych produktów i usług zgodnie z ich opisem oraz ceną.
Płatność to czynność polegająca na zapłacie ceny za zamówienie w wybrany sposób podczas składania zamówienia, określony w Regulaminie.
Administratorem Danych Osobowych jest FAMAR SP. Z O.O. z siedzibą w Więckowicach, ul. Krótka 11, 62-070 Więckowice.
II Postanowienia ogólne
W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy dokument jest Regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów korzystających z Serwisu Internetowego. Firma FAMAR oraz Klient zobowiązują się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
Wszystkie informacje zawarte i wyświetlane w Serwisie Internetowym, w szczególności na stronie internetowej firmy FAMAR, odnoszące się do towarów i usług, łącznie z ich cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Zakazane jest korzystanie z Serwisu Internetowego przez Kupującego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy firmy FAMAR. W szczególności Kupujący nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić firmę FAMAR na jakąkolwiek szkodę majątkową lub wizerunkową.
Klient oświadcza, że dane podane w formularzu zamówienia, w szczególności adresowe oraz adres email są prawdziwe, zgodne i kompletne. W przypadku podania fałszywych danych lub danych nie należących do Klienta, firma FAMAR może powiadomić o tym fakcie Zarządzającego stroną internetową, który niezwłocznie może usunąć zamówienie Klienta oraz zawiadomić odpowiednie organy państwowe.
Jeśli są przeprowadzane transakcje za pomocą danych Klienta, Klient ponosi za nie odpowiedzialność, jeżeli nie zawiadomi firmy FAMAR niezwłocznie po wykryciu faktu nieuprawnionego użycia swoich danych.
III Przyjmowanie i realizacja zamówień
Warunkiem skorzystania z usług Serwisu Internetowego jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
Kupujący składając zamówienie zobowiązuje się do podania prawdziwych i kompletnych danych wymaganych przez System Informatyczny oraz przyjmuje do wiadomości, że zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Firma FAMAR zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia i poprawności danych telefonicznie lub mailowo. W przypadku braku kontaktu, niepełnych danych, podejrzenia nieprawdziwości danych lub nieuprawnionego wykorzystania promocji, firma FAMAR ma prawo anulować zamówienie.
Jeśli Klient skorzystał z promocji, opustu lub innej preferencji, do której nie miał prawa, zobowiązany jest zapłacić pełną cenę. Firma FAMAR ma prawo do weryfikacji uprawnień Klienta do skorzystania z preferencyjnych warunków.
IV Dodatkowe informacje odnośnie zamówień składanych przez Internet
Umowę pomiędzy Klientem a firmą FAMAR uważa się za zawartą, gdy firma FAMAR potwierdzi Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji, podając czas dostawy lub odbioru.
Firma FAMAR ma prawo anulować potwierdzone zamówienie w przypadkach: a. naruszenia zasad z punktu III Regulaminu; b. awarii lub ograniczeń technicznych/organizacyjnych utrudniających realizację zamówienia; c. braku środków lub produktów, których braku firma FAMAR nie mogła przewidzieć; d. wątpliwości co do prawdziwości danych, braku zdolności prawnej Klienta.
Firma FAMAR zobowiązuje się, w miarę możliwości, informować na stronie internetowej o ograniczeniach lub niemożliwości realizacji zamówień.
Firma FAMAR potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez odpowiedni komunikat w serwisie oraz, w szczególnych przypadkach, przez e-mail lub SMS.
Podany czas realizacji zamówienia jest orientacyjny. Opóźnienie do 80% deklarowanego czasu nie stanowi podstawy do reklamacji.
V Formy płatności
Kupujący wybiera jedną z dostępnych form płatności: gotówka, karta płatnicza lub płatność online.
Płatność online jest równoznaczna z realizacją świadczenia przez Klienta na rzecz firmy FAMAR.
Firma FAMAR przystępuje do realizacji zamówienia online po potwierdzeniu otrzymania środków. Potwierdzenie dokonania płatności przez Klienta nie jest wystarczające. W przypadku anulowania zamówienia, firma FAMAR zleca zwrot płatności do operatora płatności nie później niż w ciągu 72 godzin.
W przypadku płatności gotówkowej i konieczności zwrotu środków, odpowiedzialność za zwrot ponosi firma FAMAR.
Partnerzy oraz operatorzy płatności online zastrzegają sobie prawo do odmowy obsługi płatności.